سناتور آمریکایی: دلیلی وجود ندارد که رمزارز وجود داشته باشد

Blog detail
  • 1401/09/21
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

سناتور آمریکایی: دلیلی وجود ندارد که رمزارز وجود داشته باشد

جان تستر یکی از سناتورهای دموکرات است که اخیراً رمزارزها را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد و استدلال می‌کند که این بخش توسط هیچ نهادی پشتیبانی نمی‌شود و هیچ چیزی ارائه نمی‌دهد، بنابراین هیچ دلیلی برای واقعی بودن آن وجود ندارد.

 

یکی دیگر از سناتورهای ایالات متحده که نسبت به کریپتو شکاک است، با جان تستر دموکرات، جسورانه اظهار داشت که «هیچ دلیلی برای وجود ارزهای دیجیتال» نمی بیند.

تستر سناتور ارشد مونتانا است و از سال 2007 در آنجا کرسی دارد. او همچنین در کمیته بانکداری سنا، که یکی از بازیگران کلیدی درگیر در بحث جاری در مورد مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده است، خدمت می کند.

تستر طی یک حضور در 11 دسامبر در NBC's Meet the Press استدلال کرد که از آنجایی که کریپتو اصلاً ارزش واقعی ندارد، این بخش نباید تنظیم شود، زیرا این امر به آن مشروعیت می بخشد.

در راستای چنین تفکری، تستر سپس اظهار داشت که "هیچ دلیلی برای وجود این چیزها" نمی بیند.

 

جامعه رمزارزها هم در مقابل این مواضع سکوت نکردند و نظرات جالبی را بیان کردند:

کاربر @BS0064 می‌گوید که «همیشه دیدن افرادی که نمی‌دانند واقعاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند خوب است.

همچنین، @blocknonprofit استدلال کرد، "این واقعی است ... تصور کنید همه آن رمزارزها فقط سهام فناوری هستند که امروزه در صرافی های سنتی معامله نمی شوند."

 

مقاله سمافور در 1 دسامبر نیز مملو از مواضع منفی تعدادی از سناتورهای دموکرات در مورد ارزهای دیجیتال بود و الیزابت وارن که از رمز ارز متنفر بود، به شدت وارد عمل شد و گفت: "در نهایت، افراد بیشتری هستند که سوت مزخرف را می زنند."

برنی سندرز حداقل دیپلمات‌تر بود و اظهار داشت که او خیلی رمزنگاری نیست.

مطالب مشابه