رای گیری SEC

Blog detail
  • 1402/01/28
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

رای گیری SEC

هیستر پیرس، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبل از رای گیری در مورد این پیشنهاد، گفت: "به نظر من انحرافی به نظر می رسد که ما سیستم متمرکز را تشویق کنیم."

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرده است که تعریف مجدد پیشنهادی «مبادله» را بر اساس قوانین آژانس بررسی خواهد کرد. اقدامی که می‌تواند شامل فعالان بازار ارزهای دیجیتال در امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi باشد.

در جلسه علنی 14 آوریل با کمیسیونرها و کارکنان SEC و گری گنسلر، رئیس SEC، گفت که اصلاحات قوانین پیشنهادی می‌تواند با قرار دادن برخی کارگزاران تحت نظارت و همچنین «مدرن‌سازی» قوانینی که بورس را تعریف می‌کنند، به سود سرمایه‌گذاران و بازارها باشد. بر اساس این پیشنهاد، «مبادله» به‌طور دقیق‌تر به‌عنوان سیستمی تعریف می‌شود که «خریداران و فروشندگان اوراق بهادار را از طریق روش‌های ساختاریافته برای مذاکره در یک معامله گرد هم می‌آورد» و DEبه صراحت شامل DeFi می‌شود.

جنسلر گفت: «این امر به دلیل تحول و الکترونیکی شدن ماهیت پلتفرم های معاملاتی در 25 سال گذشته است.

کمیسیون اصلاحات مشابهی را در ژانویه 2022 پیشنهاد کرد و دوره اظهار نظر را تا ژوئن برای عموم باز نگه داشت. برخی از گروه‌های حامی کریپتو از اقدامات SEC در آن زمان انتقاد کردند و اظهار داشتند که این اقدام بیش از حد اختیارات کمیسیون است که می‌تواند مشارکت در این فضا را به خطر بیندازد.

مطالب مشابه