هنگام مرگ چه اتفاقی برای NFT های شما می افتد؟

Blog detail
  • 1402/01/28
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

هنگام مرگ چه اتفاقی برای NFT های شما می افتد؟

هنگامی که یک معامله گر توکن غیرقابل تعویض (NFT) از دنیا می رود، اگر برنامه واگذاری نداشته باشد، کلکسیون های دیجیتالی آنها ممکن است برای همیشه در بلاک چین گم شوند. به همین دلیل، وکلا بر این باورند که بهتر است راهی برای واگذاری دارایی های خود در صورت مرگ ایجاد شود.

یک وکیل خدمات ثروت، به Cointelegraph گفت که این ممکن است بهترین گامی باشد که دارندگان NFT می توانند انجام دهند تا مطمئن شوند NFT هایشان پس از مرگ به عزیزانشان منتقل می شود. هرن توضیح داد که:

«اگر دارایی ارزشمندی دارید، همیشه ارزش آن را دارد که اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که پس از مرگتان به جایی که می‌خواهید ختم می‌شود، خواه برای وارثان شما باشد یا خیریه. دارایی‌های ارز دیجیتال به برنامه‌ریزان و امانتدارانی با دانش فنی بالا نیاز دارند.»

این وکیل همچنین توضیح داد که اگر برنامه های درست از قبل وجود داشته باشد، ذینفعان نیازی به انجام اقدامات مثبت دیگر نخواهند داشت. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک کیف پول است که توکن ها را دریافت کرده و نگه می دارد. هرن توضیح داد که اگر مالک NFT در حالی که یک طرح جامع وجود دارد بمیرد، مجری یا امین کسی است که تضمین می کند NFT های آنها به ذینفعان منتقل می شود. با این حال، این امر همچنین مستلزم آن است که جمع‌آورندگان NFT به این مجریان و متولیان دستورات لازم برای دسترسی به کیف پول‌های شما را بدهند.

مطالب مشابه