اصلاحیه لایحه خدمات مالی بریتانیا مقرراتی را برای فعالیت های رمزنگاری فراهم می کند

Blog detail
  • 1401/08/01
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

اصلاحیه لایحه خدمات مالی بریتانیا مقرراتی را برای فعالیت های رمزنگاری فراهم می کند

این لایحه از ابتدا به مقررات استیبل کوین ها پرداخت. اکنون در صورت تصویب این لایحه اصلاح شده، اداره رفتار مالی این اختیار را خواهد داشت که فعالیت های دارایی های رمزنگاری شده را تنظیم و کنترل کند.

اصلاحیه‌ای در لایحه خدمات مالی و بازارها که اکنون در پارلمان بریتانیا ارائه شده است، اختیارات قانون را برای تنظیم تبلیغات مالی و سایر فعالیت‌ها به دارایی‌های رمزنگاری گسترش می‌دهد. این اصلاحیه توسط اندرو گریفیث، عضو پارلمان و وزیر مالی خزانه داری نوشته شده است.

این لایحه 335 صفحه ای در ماه ژوئیه ارائه شد و در 7 سپتامبر در مجلس عوام مورد بازخوانی دوم قرار گرفت.

اصلاحیه این لایحه:

 

«توضیح می‌دهد که می‌توان برای تنظیم دارایی‌های رمزنگاری‌شده و فعالیت‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری‌شده، به قدرت‌های مربوط به ارتقای مالی و فعالیت‌های تنظیم‌شده استناد کرد.»

اداره رفتار مالی (FCA)، تنظیم‌کننده مالی بریتانیا، نامه‌ای با عنوان «رئیس اجرایی عزیز» در 9 اکتبر منتشر کرد که در آن استراتژی نظارتی خود بر به اصطلاح «پرتفوی جایگزین‌ها» شرکت‌های مالی توضیح داده شد. در این نامه آمده است: «ما قوانین نهایی برای ارتقای دارایی‌های کریپتو را زمانی منتشر خواهیم کرد که خزانه‌داری قانونی را برای وارد کردن این دارایی‌ها به وظایف ما، رسمی کند.»

اکثر مشاغل مرتبط با رمزنگاری در بریتانیا در حال حاضر تحت کنترل FCA نیستند، اگرچه این امکان را دارند که برای ثبت نام اقدام کنند و در سال آینده ملزم به انجام این کار خواهند بود. روند ثبت نام در حال حاضر فقط به اقدامات مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم می پردازد و برای بسیاری از متقاضیان چالش برانگیز شده است.

مطالب مشابه