بزرگترین رویداد Metaverse-NFT آسیا در هفته متا سئول 2022 در ماه اکتبر برگزار می شود

Blog detail
  • 1401/09/02
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

بزرگترین رویداد Metaverse-NFT آسیا در هفته متا سئول 2022 در ماه اکتبر برگزار می شود

هفته متا سئول مستقر در سئول قرار است به تاثیرگذارترین رویداد متاورس در آسیا تبدیل شود. این شرکت بازیگران اصلی و پیشگامان این صنعت را برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و اطلاعات در مورد روندهای فناوری مربوط به Metaverse، NFTs، Web3، امور مالی غیرمتمرکز و فناوری بلاک چین به اشتراک بگذارد.

این انجمن به عنوان یک کنفرانس و نمایشگاه شبکه ای برای بحث در مورد دیدگاه های مختلف در مورد فناوری بلاک چین برگزار می شود. شرکت کنندگان می توانند با بازیگران مختلفی مانند رهبران صنعت بلاک چین، هنرمندان، اینفلوئنسرها و مدیران خلاق ملاقات کنند.

متا سئول پس از موفقیت نسخه افتتاحیه خود در سال گذشته، Metacon خود را به عنوان یکی از کنفرانس های پیشرو Metaverse در کره جنوبی معرفی کرد. امسال، Metacon 2022 ،اقتصاد دیجیتال، از جمله Metaverse، NFT و Web3 را پوشش خواهد داد که اخیراً توجه بالایی از بخش‌های اقتصادی و مالی را به هنر و سرگرمی جلب کرده‌اند.

با میزبانی مشترک NFT Seoul 2022، شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی Metaverse مانند Nvidia، Nokia، Samsung، The Sandbox، LG U+ و KT با حضور خود در Metacon 2022 حضور خواهند داشت تا چشم اندازهای ارزشمندی را به اشتراک بگذارند.

هفته متا سئول 2022 توسط برترین ایستگاه پخش جامع کره، TV Chosun، و گروه مشاوره برتر آسیا برای تجربه دیدارهای دیجیتال، کریس و شرکا، میزبانی می شود.

مطالب مشابه