35 هزار دلار، کف قیمتی بیت کوین

Blog detail
  • 1401/07/01
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

35 هزار دلار، کف قیمتی بیت کوین

یکی از معامله گران توصیه می کند که سرمایه گذاران در بازار بیت کوین نباید بر اساس احساسات عمل کنند، زیرا داده های بلندمدت با بازارهای نزولی قبلی مطابقت دارد.

در یافته‌های جدیدی که در 13 اکتبر منتشر شد، معامله‌گر محبوب توییتر، آلن، فاش کرد که قیمت بیت کوین تقریباً چرخه‌های قبلی را تقلید می‌کند.

در حالی که برخی نگران وضعیت فعلی بازار کریپتو هستند، شاخص های درون شبکه ای حاکی از آن است که بازار نزولی سال 2022 به طرز دقیقی شبیه به بازارهای قبلی است.

آلن با توجه به نمودار تصادفی یک ماهه برای BTC/USD، بیت کوین را بررسی کرد که ساختاری مشترک در بازارهای نزولی 2014 و 2018 را تکرار می کند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView تأیید می‌کنند که بیت‌کوین از قاعده تکرار چرخه های تاریخی بازار مستثنی نیست، با خطوط اندیکاتور استوکاستیک پایین، کف قیمت‌های نزولی بیت کوین را مشاهده میکنید.

اکنون، سطوح پایین تکرار شده اند، اعدادی که قبلاً فقط سه بار ظاهر شده اند.

آلن با استنباط نقاط قیمت بالقوه از داده‌های موجود، پیش‌بینی کرد که پایین‌ترین قیمت چرخه بعدی می‌تواند 35000 دلار باشد.

بیت کوین پرچم را بر روی پیکربندی پرچم قبلی تشکیل می دهد. نشانگر استوکاستیک (حداقل) نیمه دوم پرچم را نشان می دهد، جایی که ما در حال حاضر در آن هستیم.

پدیده‌هایی مانند رفتار Stoch ممکن است معامله‌گرانی را که شاهد کاهش ۷۵ درصدی قیمت بیت‌کوین از بالاترین سطح تاریخ یازده ماه پیش بوده‌اند، به خوبی تسکین دهند.

افراد خوشبین بسیار اندک هستند، از جمله فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر معروف، که این هفته در کوین تلگراف پیش بینی کرد که بازار نزولی سال 2022 باید تا پایان سال تمام شود و گرد و غبار از بین برود.

اما دیگران کمتر امیدوار هستند. در مورد ارزش دارایی های مالی به طور کلی، تحلیلگر ارشد Goldmoney، Alasdair Macleod، این هفته به سرمایه گذاران گفت که تا زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده روند افزایش نرخ بهره را تغییر دهد، روزهای خوب را فراموش کنند.

درنظر داشته باشید که این مقاله صرفا یک خبر و تحلیل استف نه سیگنال خرید یا فروش

مطالب مشابه