پرداخت رمزارزی سرویس های ابری گوگل با کمک Coinbase

Blog detail
  • 1401/06/19
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

پرداخت رمزارزی سرویس های ابری گوگل با کمک Coinbase

گوگل قرارداد جدیدی با کوین‌بیس اعلام کرد که به مجموعه‌ای از مشتریان این امکان را می‌دهد تا برای خدمات ابری آن با استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتر پرداخت کنند. اوایل سال آینده اجرایی خواهد شد.

طبق گزارش CNBC در 11 اکتبر، این غول فناوری همچنین قصد دارد با استفاده از Coinbase Prime، یک سرویس نگهبانی برای ذخیره و تجارت ارزهای دیجیتال، کاوش کند.

در مقابل، کوین‌بیس اعلام کرد که برخی از برنامه‌های مربوط به داده‌های خود را که در ابتدا با استفاده از خدمات وب آمازون ذخیره شده بودند، به Google Cloud منتقل می‌کند.

آمیت زاویری، معاون رئیس، مدیر کل و رئیس پلتفرم گوگل کلود، گفت که در ابتدا، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال تنها از طریق یک گروه منتخب از مشتریانی که قبلاً در Web3 از طریق ادغام Coinbase Commerce فعال بودند، پذیرفته می‌شود.

زاوری در ادامه اظهار داشت که به مرور زمان این سرویس به مشتریان بیشتری ارائه خواهد شد.

معاون توسعه کسب و کار Coinbase، جیم میگدال، گفت که گفتگوها با گوگل در مورد پرداخت‌ها، سرویس Prime و استفاده از ابر ماه‌هاست که در حال انجام است.

در حالی که جزئیات معامله برای عموم فاش نشده است، کوین بیس درصدی از تراکنش‌هایی را که تسهیل می‌کند، مانند سایر معاملات کوین بیس کامرس می‌گیرد.

این توسعه پس از اعلام شراکت اخیر Web3 در 4 اکتبر انجام شد که شامل سرویس‌های ابری Google و Near Protocol بود. اعلامیه Near Foundation نشان داد که Google Cloud "پشتیبانی فنی" را به دریافت کنندگان کمک مالی Near ارائه می دهد.

در ماه سپتامبر، BNB Chain همچنین از همکاری با Google Cloud برای ارائه دسترسی سازندگان در اکوسیستم به خدمات ابری خود خبر داد.

Google Cloud از زمان انتشار یک پست وبلاگ در 27 ژانویه که در آن بیان می‌کرد یک تیم داخلی کامل به دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی می‌کند، فعالانه حضور خود را در دنیای وب 3 ارتقا داده است.

این یک داستان در حال توسعه است و اطلاعات بیشتر به محض در دسترس قرار گرفتن اضافه خواهد شد.

مطالب مشابه