خودروسازان، غول‌های مد و برندهای غذای حیوانات خانگی به دنبال علامت‌های تجاری Web3 در سال 2023 هستند.

  • خانه
  • اخبار ارز دیجیتال
  • خودروسازان، غول‌های مد و برندهای غذای حیوانات خانگی به دنبال علامت‌های تجاری Web3 در سال 2023 هستند.
Blog detail
  • 1401/12/09
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

خودروسازان، غول‌های مد و برندهای غذای حیوانات خانگی به دنبال علامت‌های تجاری Web3 در سال 2023 هستند.

ماه فوریه - که اکنون به پایان خود نزدیک می شود - شاهد بودیم که شرکت هایی مانند جنرال موتورز، لاکوست و والمارت قلمرو خود را با برنامه های کاربردی علامت تجاری مرتبط با Web3 ساخته اند. یکی از آخرین پرونده‌های مربوط به NFT مربوط به غول خودروسازی جنرال موتورز بود که در تاریخ 16 فوریه برای دو درخواست علامت تجاری جدید با نام‌های شورولت و کادیلاک ثبت نام کرد. طبق این پرونده، این شرکت به فایل‌های رسانه ای دیجیتال قابل دانلود حاوی آثار هنری کلکسیونی، متن، صدا و ویدئو که به عنوان توکن‌های غیرقابل تغییر احراز هویت شده‌اند، علاقه دارد.

یک روز بعد در 17 فوریه، غول صنعت لباس فرانسوی Lacoste پنج درخواست علامت تجاری برای "CHAMPS-ELYSEES" ثبت کرد که در آن، برنامه‌ها و جزئیات طرح‌های NFT، نرم‌افزار تراکنش‌های رمزنگاری، لباس‌های مجازی، فروشگاه‌های کالاهای مجازی و خدمات املاک و مستغلات مجازی را ارائه می‌کنند.

ماه ژانویه هم تفاوتی نداشت، شرکت غذای حیوانات خانگی پدیگر، شرکت بیمه Nationwide، تقطیرکنندگان ایرلندی، جیمسون، غول مد فرانسوی ایو سن لوران و حتی انجمن نشنال جئوگرافیک هم علامت هاب تجاری مرتبط با رمزنگاری، Web3، NFTو متاورس خود را ثبت کردند.

مطالب مشابه