در حالی که قیمت بیت کوین تثبیت می شود، معامله گران کریپتو تمرکز خود را به آلت کوین ها تغییر می دهند

  • خانه
  • اخبار ارز دیجیتال
  • در حالی که قیمت بیت کوین تثبیت می شود، معامله گران کریپتو تمرکز خود را به آلت کوین ها تغییر می دهند
Blog detail
  • 1401/05/26
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

در حالی که قیمت بیت کوین تثبیت می شود، معامله گران کریپتو تمرکز خود را به آلت کوین ها تغییر می دهند

دلار ایالات متحده به بالاترین سقف چند ساله خود نزدیک شده است و بازارهای سهام این کشور به پایین ترین حد خود در ژوئن نزدیک شده اند، بازارهای سهام ایالات متحده در 7 اکتبر به دنبال انتشار داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه سپتامبر به شدت سقوط کردند،. S&P 500 1.5% و Nasdaq Composite 0.7% در هفته گذشته رشد کردند.

در این حال بیت کوین در مسیری قرار دارد که هفته را با سود نهایی حدود 2 درصد به پایان رساند.

این نشان می دهد که احساسات منفی دربازارهای مالی هنوز پابرجاست و معامله گران علاقه ای به ریسک در پرتفو و معاملات خود ندارند.

در چند روز گذشته، بیت کوین توانسته است حتی زمانی که بازارهای سهام ایالات متحده در حال غرق شدن بودند، از سقوط جلوگیری کند. این اولین نشانه ای است که نشان می دهد فشار فروش ممکن است کاهش یابد و معامله گران تمایلی به جدایی از دارایی های خود در این سطوح پایین تر نداشته باشند.

با این حال، بیت کوین برای ریکاوری نیاز به حمایت بیشتری دارد. تا آن زمان، احتمالا بازار در همین نواحی رنج خواهد بود. و معامله گران با آلت‌کوین‌های خاصی که فرصت‌های معاملاتی بهتری را ارائه می‌دهند ارتباط بیشتری برقرار خواهند کرد.

بیایید نمودارهای پنج ارز دیجیتال را که در کوتاه مدت جالب به نظر می رسند، بررسی کنیم:

BTC/USDT

بیت کوین در تلاش برای ماندن بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (19961 دلار) است که نشان می دهد خرس ها هنوز تسلیم نشده اند. فروشندگان در 7 اکتبر قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (19,628 دلار) رساندند، اما نتوانستند این کاهش را تا سطح حمایت 18,626 دلار گسترش دهند. این نشان می دهد که گاوها در حال خرید با کاهش هستند و سعی می کنند در کوتاه مدت یک سطح پایین تر را تشکیل دهند.

XRP/USDT

از متحرک نمایی 20 روزه (0.47 دلار) در 3 اکتبر برگشت، که نشان می دهد سطوح پایین تر در حال جذب خریداران هستند. شیب متحرک نمایی 20 روزه و RSI در نزدیکی منطقه بیشینه خرید نشان می دهد که گاوها دست بالا را دارند.

UNI/USDT

Uniswap بالاتر از میانگین های متحرک معامله می شود که نشان می دهد گاوها در تلاش برای از سرگیری ریکاوری هستند. این یکی از دلایل گنجاندن این رمزارز در این تحلیل است.

QNT/USDT

Quant (QNT) الگوی معکوس سر و شانه‌ را در 27 سپتامبر تکمیل کرد و خط گردن را در آزمایش مجدد، در 2 اکتبر به حالت حمایت تبدیل کرد. پس از شکسته شدن قیمت، به بالای 147 دلار در 8 اکتبر، روند صعودی از سر گرفته شد، که نشان می‌دهد خریداران در حال حاضر کنترل را در دست دارند.
 

EGLD/USDT

الروند در 3 اکتبر از میانگین متحرک بالاتر رفت و متحرک نمایی 20 روزه (51 دلار) شروع به افزایش کرده است که نشان دهنده تغییر روند بالقوه در کوتاه مدت است. دلیل برجسته شدن این ارز دیجیتال در این تحلیل به همین دلیل است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده و تحلیل گر وبسایت شرکت آرتان میباشد. هر گونه سرمایه گذاری و معامله مستلزم تحلیل و تحقیق توسط خود معامله گر است.

مطالب مشابه