دارایی های رمزارزی بیش از 12000 شرکت برزیلی به بالاترین سطح خود رسید

Blog detail
  • 1401/07/18
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

دارایی های رمزارزی بیش از 12000 شرکت برزیلی به بالاترین سطح خود رسید

ارقام منتشر شده توسط سازمان مالیاتی برزیل در ماه آگوست نشان میدهد که بیش از 12000 شرکت دارای ارزهای دیجیتال هستند که به بیشترین میزان خود در تاریخ رسیده اند.

در بحبوحه افزایش اعتماد به ارزهای دیجیتال و نرخ تورم بالا، تعداد شرکت‌های دارای رمزارز در برزیل در ماه اگوست به رکورد جدیدی رسیده است. طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، مرجع مالیاتی کشور برزیل، Receita Federal do Brasil (RFB) که به عنوان درآمد فدرال برزیل نیز شناخته می‌شود، ۱۲۰۵۳ سازمان منحصربه‌فرد را ثبت کرده است که رمزارزها را در ترازنامه خود در آگوست ۲۰۲۲ اعلام کرده اند.

این رقم نسبت به 11360 شرکت که در ماه ژوئیه ثبت شده بود 6.1 درصد افزایش داشته است و که بالاترین تعداد شرکت‌های دارای رمزارز در برزیل، تا به امروز است. هرچند که تعداد سرمایه‌گذاران برزیلی که دارای ارزدیجیتال هستند نسبت به ماه قبل کاهش یافته و در ماه آگوست به 1.3 میلیون نفر رسیده است

.

ارزش کل اظهارنامه ها نیز کاهش جزئی را تجربه کرد، که احتمالاً به دلیل شرایط بازار کریپتو بود، به طوری که در ماه آگوست مجموعاً 2.1 میلیارد دلار از 3.4 میلیارد دلار در جولای کاهش یافته است.

 

بر اساس گزارش ماه سپتامبر Bitstamp "Crypto Pulse"، اعتماد برزیلی ها به ارزهای دیجیتال همچنان بالاست و 77 درصد از انها به رمزارزها اعتماد دارند. چندین شرکت مالی در برزیل شروع به ارائه خدمات ارزهای رمزنگاری شده کرده اند، مانند غول کارگزاری XP Inc و پلتفرم پرداخت PicPay ، که هر دو خدمات تبادل ارز دیجیتال را در ماه آگوست یکپارچه می کنند. صرافی بایننس نیز تلاش های خود را در این کشور افزایش داده است و از ماه مارس تیم خود را در این کشور دو برابر کرده، همچنین در 4 اکتبر دو دفتر جدید افتتاح کرده است.

 

مطالب مشابه