اسپانیا با پشت سر گذاشتن السالوادور به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال تبدیل شد

  • خانه
  • اخبار ارز دیجیتال
  • اسپانیا با پشت سر گذاشتن السالوادور به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال تبدیل شد
Blog detail
  • 1401/08/01
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

اسپانیا با پشت سر گذاشتن السالوادور به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال تبدیل شد

 

اسپانیا در حال حاضر میزبان 215 دستگاه خودپرداز کریپتو است که با این تعداد، گوی رقابت را از السالوادور را با 212 دستگاه خودپرداز ربود و در رتبه سوم قرار گرفت.کشور اسپانیا در حال حاضر رسماً میزبان سومین شبکه بزرگ خودپردازهای بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از ایالات متحده و کانادا است.

داده‌های CoinATMRadar تأیید می‌کند که اسپانیا 0.6 درصد از نصب‌های خودپرداز رمزنگاری جهان را نمایندگی می‌کند.علاوه بر این،اسپانیا را به عنوان بالاترین مشارکت کننده در دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در اروپا معرفی می کند که نشان دهنده 14.65٪ از کل تاسیسات در این قاره است، پس از آن سوئیس (144 دستگاه خودپرداز)، لهستان (142 دستگاه خودپرداز) و رومانی (135 دستگاه خودپرداز) قرار دارند.

 

تنها در سال 2022، اسپانیا 43 دستگاه خودپرداز رمزنگاری نصب کرد و قبلاً قصد خود را برای نصب بیش از 100 دستگاه خودپرداز تا پایان سال اعلام کرده بود که پس از تکمیل، مجموع آن را به نزدیک به 300 دستگاه خودپرداز رمزنگاری می رساند.

 

نصب‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال از سپتامبر 2022 رشد منفی داشته و در زمان نگارش این مقاله در مسیر بهبود با سرعتی آهسته قرار دارند. محاسبات بر اساس داده های 60 روز گذشته نشان می دهد که روزانه حدود هفت دستگاه خودپرداز رمزنگاری در سراسر جهان نصب می شود.

مطالب مشابه