سازمان نظارت بر مصرف کننده ایالات متحده، شرکت های رمزنگاری را به دلیل تبلیغات فریبنده بررسی می کند

  • خانه
  • اخبار ارز دیجیتال
  • سازمان نظارت بر مصرف کننده ایالات متحده، شرکت های رمزنگاری را به دلیل تبلیغات فریبنده بررسی می کند
Blog detail
  • 1401/09/15
  • توسط تیم مدیریت محتوای آرتان

سازمان نظارت بر مصرف کننده ایالات متحده، شرکت های رمزنگاری را به دلیل تبلیغات فریبنده بررسی می کند

 

کمیسیون تجارت فدرال در حال بررسی چند شرکت رمزنگاری ناشناس در مورد سوء رفتار احتمالی تبلیغات دارایی های دیجیتال است.

 

بر اساس گزارش 6 دسامبر از بلومبرگ، سخنگوی FTC جولیانا گرونوالد گفت که سازمان دیده بان در حال بررسی "چند شرکت برای سوء رفتار احتمالی در مورد دارایی های دیجیتال است."

گرونوالد جزئیات بیشتری در مورد اینکه کدام شرکت‌ها موضوع تحقیق بودند یا چه چیزی باعث این تحقیقات شده بود، ارائه نکرد.

با این حال، تبلیغات و تبلیغات فریبنده یکی از موضوعات پرطرفدار در ایالات متحده در سال جاری بوده است.

در ماه اکتبر، کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی ، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل «تبلیغ در رسانه های اجتماعی» در مورد توکن ارز دیجیتال EthereumMax (EMAX) برای دریافت مبلغ 250000 دلار بابت تبلیغ این رمزارز ، جریمه شد.

در ماه نوامبر، تام بردی، مدافع NFL و استفن کوری، صاحب امتیاز NBA، در میان گروهی از افراد مشهور بودند که با تحقیقات تنظیم کننده مالی تگزاس در مورد تبلیغ آنها از صرافی ارز دیجیتال FTX که اکنون ورشکسته شده است، مواجه شدند.

FTC یک آژانس مستقل از ایالات متحده است که برای محافظت از مردم در برابر اقدامات تجاری فریبنده یا ناعادلانه از طریق اجرای قانون، تحقیق و آموزش ایجاد شده است. 

در اوایل سال جاری، آنها هشداری درباره یک کلاهبرداری رمزنگاری با سه جزء کلیدی، یک جعل هویت، یک کد QR و یک دستگاه خودپرداز رمزنگاری ارسال کردند که قربانیان برای ارسال پول هدایت می‌شوند.

آنها همچنین در گزارشی در ژوئن 6 فاش کردند که تقریباً نیمی از کل کلاهبرداری‌های مربوط به رمزارزها از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2021 سرچشمه می‌گیرند و بیش از یک میلیارد دلار ارز دیجیتال در طول سال به دست کلاهبرداران از دست رفته است.

 

مطالب مشابه